I. Vrátenie tovaru 

Pokiaľ objednané výrobky nespĺňajú vaše očakávania, môžete ich vrátiť do 14 dní od dátumu prijatia. Vrátený tovar nesmie javiť známky opotrebenia alebo poškodenia, balenie musí byť kompletné. Náklady na spätnú prepravu hradí kupujúci. 

II. Reklamácia 

V prípade poškodenia zásielky vyplňte v prítomnosti kuriéra škodový protokol a poškodený balík odfoťte. Lehota na vybavenie reklamácie je max. 14 dní. Ak bude reklamácia prijatá, nová objednávka bude doručená bezplatne do 7 pracovných dní alebo vám budú vrátené peniaze. V prípade zistenia poškodenia obalu v neprítomnosti kuriéra môže byť sťažnosť zamietnutá. Medzi technické chyby patrí: nesprávna veľkosť, poškodený materiál, chyba tlače, nesprávna grafika na výrobku, chýbajúca časť objednávky. Mierne rozdiely v reprodukcii farieb môžu závisieť od modelu a nastavení monitora použitého pri zadaní objednávky. Náš zákaznícky servis je vám k dispozícii a rád zodpovie všetky vaše otázky - kontakt@tinydots.sk